Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ: Μου αρέσουν οι απόψεις του Κουρμπανά


Ο ιδιοκτήτης του Παναιγιαλείου, Γιάννης Παπαπέτρου, σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό "Μέλλον" μίλησε σχετικά με το διοικητικό μέλλον της ομάδας, αλλά και για τον Νίκο Κουρμπανά ο οποίος είναι ο επικρατέστερος για τη τεχνική ηγεσία της ομάδας:

"Έχω συζητήσει με τον Νίκο Κουρμπανά, μου αρέσουν οι απόψεις του, υπάρχει καλή διάθεση αλλά δεν έχει κλείσει ακόμα η συμφωνία. Ηρθε στο Αίγιο, έμεινε εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις μας και μου αρέσει που θεωρεί  τον Παναιγιάλειο ως ένα μεγάλο σωματείο. Μιλάω και με έναν άλλο προπονητή αλλά έχει υποχρεώσεις με την ομάδα του και μετά τη Γ.Σ. θα οριστικοποιηθεί το θέμα.

Για τα διοικητικά, δεν μπορούμε να κάνουμε μνημόσυνα για όσα έχουν γίνει. Είμαι ανοικτός σε οποιαδήποτε πρόταση να δώσω την ομάδα, αν υπάρξει επενδυτής που εγγυηθεί για το μέλλον. Δεν είμαι γαντζωμένος στον Παναιγιάλειο γιατί ανήκει στο Αίγιο. Ωστόσο, έχω κάνει ήδη τις κινήσεις μου και είμαι αποφασισμένος να προχωρήσω.

Θα ρίξω μια "βόμβα" στη συνέλευση και να ξέρετε ότι υφίσταται ακόμα θέμα συγχώνευσης αφού υπάρχουν επαφές με άλλη ομάδα σε νομικό επίπεδο. Αναφορικά με την περίπτωση του Νίκου Μπογονικολού, είχα μιλήσει μαζί του τον περασμένο Οκτώβριο αλλά από τότε έχει εξαφανιστεί και δεν είχαμε άλλη επαφή".

golden3.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου