Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ: Άλλαξε γειτονιά γειτονιά ο Κατσικοκέρης

Με τον καλύτερο τρόπο εξαργύρωσε τα 15 γκολ που σημείωσε στο πρωτάθλημα της Football League2 με τη φανέλα του Πλατανιά οΝίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος από το μεσημέρι της Τρίτης αποτελεί παίκτη του Εργοτέλη. Ο Έλληνας επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο τριών ετών με τους κιτρινόμαυρους και στις πρώτες του δηλώσεις ο 23χρονος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη της υπόθεσης:


«Είναι τιμή για εμένα που ανήκω πλέον σε ένα υγιές σωματείο όπως είναι ο Εργοτέλης. Είναι σημαντικό βήμα στην καριέρα μου και μια μεγάλη πρόκληση. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό μου και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω την επιλογή τους. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία και η σκληρή δουλειά ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της», υπογράμμισε ο Κατσικοκέρης.



golden3.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου