Συναρπαστικό σε εξέλιξη αποδείχθηκε το Ράλλυ Ακρόπολις 2011, με τον τελικό νικητή να κρίνεται τη σημερινή τελευταία ημέρα του αγώνα. Τέσσερις οδηγοί ξεκίνησαν σήμερα με πιθανότητες για τη νίκη. Ο Sebastien Loeb ήταν εκείνος που άνοιγε και πάλι το δρόμο, με τους Sebastien Ogier, Petter Solberg και Mikko Hirvonen να ακολουθούν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 βρέθηκε εκτός μάχης από νωρίς, ενώ ο Hirvonen πλησίασε επικίνδυνα τους δύο οδηγούς της Citroen. Ο Loeb, αν και μειονεκτούσε λόγω σειράς εκκίνησης, παρέμενε στο παιχνίδι για την 1η θέση, τουλάχιστον μέχρι το ενδιάμεσο service. Από εκείνο το σημείο και μετά ο Ogier πίεσε και έχτισε μια διαφορά, την οποία και διατήρησε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα στο τέλος να πανηγυρίσει την πέμπτη νίκη της καριέρας του και την τρίτη φετινή του. Μια νίκη που ήρθε έπειτα από την έξυπνη στρατηγική που ακολούθησε τις δύο προηγούμενες ημέρες, αποφεύγοντας με μαεστρία να… τεθεί επικεφαλής και μαζί το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης. Η σπουδαία νίκη του συνδυάστηκε με την επικράτησή του -με μόλις 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου (!) να τον χωρίζουν από τον Loeb- και στην Power Stage, κάτι που σημαίνει ότι ο νεαρός οδηγός της Citroen φεύγει από την Ελλάδα με το απόλυτο των 28 βαθμών στις βαλίτσες του. Ο ομόσταβλός του, Sebastien Loeb, προσπάθησε στην αρχή του σημερινού σκέλους να μείνει στην κορυφή, κάτι που από ένα σημείο και έπειτα στάθηκε αδύνατο. Σε κάθε περίπτωση, οι βαθμοί της 2ης θέσης ήταν μια πολύ καλή συγκομιδή για τη διατήρησή του, και μάλιστα με σημαντική διαφορά, στην κορυφή της βαθμολογίας των Οδηγών. Επιπλέον, το 1-2 των DS3 δίνει στη Citroen ένα σημαντικό προβάδισμα (55 βαθμοί) απέναντι στη Ford στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Από την πλευρά της ομάδας του Malcolm Wilson, o Mikko Hirvonen προσπάθησε σήμερα να κάνει τη μεγάλη ανατροπή, χωρίς ωστόσο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Πάντως, η 3η θέση της Γενικής τον διατηρεί στο κυνήγι του τίτλου των Οδηγών, αν και πλέον ο ίδιος αισθάνεται καυτή την ανάσα του Ogier, που ακολουθεί. Ο Petter Solberg ξεκίνησε εντυπωσιακά την Παρασκευή, αλλά το Σάββατο έχασε όλη τη διαφορά που έχτισε, μπαίνοντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές. Πέραν αυτού, σήμερα δεν ακολούθησε το ρυθμό των τριών πρώτων, και έτσι έμεινε εκτός βάθρου, όχι όμως και εκτός βράβευσης. Ο Νορβηγός οδηγός ήταν εκείνος που οι φίλοι του Ράλλυ Ακρόπολις ανέδειξαν με την ψήφο τους στην ιστοσελίδα του αγώνα σε άνθρωπο του «Ράλλυ των Θεών» και που κέρδισε το βραβείο «Γιώργος Μοσχούς», το οποίο του απένειμαν οι γιοι του μεγάλου Έλληνα οδηγού, Μανώλης και Παύλος. Ο αδερφός του, Henning, μετά την απουσία του από το Ράλλυ Αργεντινής, επέστρεψε στο μπάκετ του Ford Fiesta WRC και κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση της Γενικής, μένοντας μακριά από προβλήματα. Ο ομόσταβλός του στη Stobart Ford, Matthew Wilson, βρέθηκε 6ος ύστερα από έναν αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του οποίου ταλαιπωρήθηκε από μηχανικά προβλήματα. Στην κατηγορία SWRC ο Φινλανδός περυσινός Πρωταθλητής του IRC, Juho Hanninen, σημείωσε την πρώτη του νίκη στο θεσμό, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ott Tanak τη δεύτερη ημέρα ύστερα από έξοδο. Την ίδια ώρα, ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, μετά την άτυχη πρώτη ημέρα και τους χρόνους 6άδας της δεύτερης, σήμερα επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, χωρίς ρίσκο, βάζοντας ως στόχο την απόκτηση εμπειρίας πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta RS WRC και, φυσικά, τον τερματισμό. Μακάρι να τους δούμε ξανά στο Ράλλυ Ακρόπολις με μια αντίστοιχης ποιότητας συμμετοχή.
Το Ράλλυ Ακρόπολις για 57η φορά στην ιστορία του έδειξε το σκληρό του πρόσωπο σε εργοστάσια και ιδιώτες, όχι όμως και στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στα βουνά, οι οποίοι ύστερα από ένα χρόνο αναμονής αποζημιώθηκαν με τον καλύτερο και πιο θεαματικό τρόπο.
Ραντεβού σε ένα χρόνο στα ελληνικά βουνά με κέντρο πάλι την Κορινθία!
Ραντεβού σε ένα χρόνο στα ελληνικά βουνά με κέντρο πάλι την Κορινθία!
Δείτε τα πλήρης αποτελέσματα:
Pos | No | Driver-CoDriver | Nationality | G/C | Vehicle | Stage | Diff 1st |
1 | 2 | OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien | F / F | A | CITROEN DS3 WRC | 4:04:44.3 | +0.0 |
2 | 1 | LOEB Sébastien - ELENA Daniel | F / MC | A | CITROEN DS3 WRC | 4:04:54.8 | +10.5 |
3 | 3 | HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo | FIN / FIN | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:04:57.8 | +13.4 |
4 | 11 | SOLBERG Petter - PATTERSON Chris | N / GB | A | CITROEN DS3 WRC | 4:05:23.1 | +38.7 |
5 | 15 | SOLBERG Henning - MINOR Ilka | N / A | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:10:09.0 | +5:24.7 |
6 | 5 | WILSON Matthew - MARTIN Scott | GB / GB | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:11:39.0 | +6:54.6 |
7 | 8 | RÄIKKÖNEN Kimi - LINDSTRÖM Kaj | FIN / FIN | A | CITROEN DS3 WRC | 4:13:13.7 | +8:29.3 |
8 | 25 | HANNINEN Juho - MARKKULA Mikko-Antero | FIN / FIN | A | SKODA Fabia S2000 | 4:16:19.0 | +11:34.6 |
9 | 4 | LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka | FIN / FIN | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:17:53.1 | +13:08.8 |
10 | 9 | KUIPERS Dennis - MICLOTTE Frederic | NL / B | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:19:54.4 | +15:10.0 |
11 | 24 | SOUSA Bernardo - COSTA Antonio | P / P | A | FORD Fiesta S2000 | 4:21:13.6 | +16:29.2 |
12 | 6 | ØSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas | N / S | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:22:01.7 | +17:17.3 |
13 | 29 | TURÁN Frigyes - ZSIROS Gábor | H / H | A | FORD Fiesta S2000 | 4:22:36.3 | +17:51.9 |
14 | 27 | GASSNER JR Hermann - WUSTENHAGEN Katharina | D / D | A | SKODA Fabia S2000 | 4:23:27.7 | +18:43.3 |
15 | 21 | PROKOP Martin - TOMÁNEK Jan | CZ / CZ | A | FORD Fiesta S2000 | 4:25:17.4 | +20:33.0 |
16 | 23 | AL-ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni | Q / I | A | FORD Fiesta S2000 | 4:26:23.9 | +21:39.5 |
17 | 16 | KUIPERS Rene - HULZEBOS Annemieke | NL / NA | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:35:56.7 | +31:12.3 |
18 | 28 | BRYNILDSEN Eyvind - MENKERUD Cato | N / N | A | SKODA Fabia S2000 | 4:37:41.5 | +32:57.2 |
19 | 19 | ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos | GR / GR | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:40:08.7 | +35:24.4 |
20 | 18 | NOVIKOV Evgeny - GIRAUDET Denis | RUS / F | A | FORD Fiesta RS WRC | 4:46:31.7 | +41:47.4 |
21 | 53 | KONDRAKHIN Nikita - ARENA Nicola | RUS / I | A | MITSUBISHI Lancer EVO IX | 4:46:46.6 | +42:02.2 |
22 | 51 | PSILLOS Dimitris - KONTOS Konstantinos | GR / GR | A | MITSUBISHI Lancer EVO X | 4:47:37.7 | +42:53.3 |
23 | 26 | KRUUDA Karl - JARVEOJA Martin | EST / EST | A | SKODA Fabia S2000 | 5:06:22.1 | +1:01:37.8 |
24 | 30 | LLOVERA Albert - VALLEJO Diego | AND / E | A | FIAT Abarth Grande Punto S2000 | 5:10:50.5 | +1:06:06.2 |
25 | 59 | KONSTANTAKOS Panos - SIDERAKIS Theodoros | GR / GR | A | MITSUBISHI Lancer EVO VIII | 5:12:38.6 | +1:07:54.3 |
26 | 54 | NOBRE Paulo - PAULA Edu | BR / BR | A | MITSUBISHI Lancer EVO X | 5:13:33.0 | +1:08:48.7 |
27 | 62 | KALTSOUNIS Haris - PERIDIS Andreas | GR / GR | A | OPEL Corsa S1600 | 5:15:42.2 | +1:10:57.8 |
28 | 57 | ZOUNIS Ioannis - PATRIKOUSSIS Mihalis | GR / GR | A | SUBARU Impreza WRX STI | 5:34:10.1 | +1:29:25.7 |
29 | 58 | TERRASINO - POTOURIDIS Ioannis | GR / GR | A | SUBARU Impreza WRX STI | 5:39:54.9 | +1:35:10.5 |
30 | 56 | COVI Carlo - CAMPESAN Giorgio | I / I | A | SUBARU Impreza WRX STI | 5:42:00.8 | +1:37:16.4 |
31 | 64 | MOSCHOPOULOS Nikos - PANOUTSOS Theodoros | GR / GR | A | TOYOTA Yaris | 5:48:47.4 | +1:44:03.1 |
32 | 63 | SEMERARO Paolo - COLOMBO Dario | I / I | A | RENAULT Clio RS | 5:49:25.4 | +1:44:41.1 |
33 | 60 | WEISS Edith - MORRISSEY Michael | D / IRL | A | MITSUBISHI Lancer EVO VIII | 5:53:12.9 | +1:48:28.6 |
34 | 55 | HALIVELAKIS Nikolaos - BARDAKIS Spyros | GR / GR | A | MITSUBISHI Lancer EVO IX | 6:03:08.8 | +1:58:24.5 |
35 | 61 | HONDA Michael - VICIKOVA Lydie | CZ / CZ | A | CITROEN C2 S1600 | 6:06:56.1 | +2:02:11.8 |
Τι δήλωσαν οι Έλληνες οδηγοί μετά τον αγώνα
Οκτώ ελληνικά πληρώματα συμμετείχαν στον εθνικό μας αγώνα με το κορυφαίο όλων να είναι αυτό με τους Αθανασούλα – Ζακχαίο που έτρεξαν με Ford Fiesta WRC. Πίσω τους (από πλευράς Ελλήνων τερμάτισαν οι Ψύλλος – Κοντός) και Κωνσταντάκος – Σιδεράκος. Διαβάστε τις δηλώσεις των Ελλήνων μετά τον αγώνα.
19 ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHEOS Nikolaos
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...»
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Συνεχίζουμε. Βρήκαμε το budget για να τρέξουμε στο Ακρόπολις πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω αν θα το ξανακάνουμε. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε...»
51 PSILLOS Dimitris - KONTOS Konstantinos
«Ο αγώνας ήταν πραγματικό Ακρόπολις. Δύσκολος, απαιτητικός και ήθελε καλή προετοιμασία. Εμείς την είχαμε χάρη στην ομάδα και στο χορηγό μας. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, αφού η ομάδα μας τα έφτιαξε, και τερματίσαμε σε αυτήν τη θέση. Συγχαρητήρια στον Λάμπρο, που ήταν άτυχος την πρώτη ημέρα, αλλά έκανε πολύ καλό αγώνα μετά.»
«Ο αγώνας ήταν πραγματικό Ακρόπολις. Δύσκολος, απαιτητικός και ήθελε καλή προετοιμασία. Εμείς την είχαμε χάρη στην ομάδα και στο χορηγό μας. Δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα προβλήματα, αφού η ομάδα μας τα έφτιαξε, και τερματίσαμε σε αυτήν τη θέση. Συγχαρητήρια στον Λάμπρο, που ήταν άτυχος την πρώτη ημέρα, αλλά έκανε πολύ καλό αγώνα μετά.»
55 HALIVELAKIS Nikolaos - BARDAKIS Spyros
«Φοβερή εμπειρία. Μακάρι να είχαμε κι άλλο. Δε μας άρεσε που εγκαταλείψαμε την πρώτη ημέρα. Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, αλλιώς δε θα έτρεχα.»
«Φοβερή εμπειρία. Μακάρι να είχαμε κι άλλο. Δε μας άρεσε που εγκαταλείψαμε την πρώτη ημέρα. Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, αλλιώς δε θα έτρεχα.»
57 ZOUNIS Ioannis - PATRIKOUSSIS Mihalis
Έσπασε το ψυγείο και είχε πρόβλημα κατά την είσοδό του στο σέρβις.
Έσπασε το ψυγείο και είχε πρόβλημα κατά την είσοδό του στο σέρβις.
58 "TERRASINO" - POTOURIDIS Ioannis
«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός. Πλέον έχουμε εμπειρία και στο χώμα. Το αυτοκίνητο ήταν άψογο και, αν εξαιρέσουμε ένα λαθάκι συναθλητή μας, όλα καλά.»
«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός. Πλέον έχουμε εμπειρία και στο χώμα. Το αυτοκίνητο ήταν άψογο και, αν εξαιρέσουμε ένα λαθάκι συναθλητή μας, όλα καλά.»
59 KONSTANTAKOS Panos - SIDERAKIS Theodoros
«Όλα καλά. Ο αγώνας ήταν ωραίος, αλλά σκληρός για το αυτοκίνητο. Το πνεύμα του συγκεκριμένου ράλι είναι να φτάνεις στον τερματισμό, κάτι που πετύχαμε. Είδαμε πολλά πράγματα στο αυτοκίνητο τα οποία θα αργούσαμε να δούμε στο Πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο άντεξε, και αυτό μας άφησε ικανοποιημένους.»
«Όλα καλά. Ο αγώνας ήταν ωραίος, αλλά σκληρός για το αυτοκίνητο. Το πνεύμα του συγκεκριμένου ράλι είναι να φτάνεις στον τερματισμό, κάτι που πετύχαμε. Είδαμε πολλά πράγματα στο αυτοκίνητο τα οποία θα αργούσαμε να δούμε στο Πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο άντεξε, και αυτό μας άφησε ικανοποιημένους.»
62 KALTSOUNIS Haris - PERIDIS Andreas
«Πραγματικό Ακρόπολις. Είχαμε κάτι ζημιές, τις αντιμετωπίσαμε και είμαστε ευχαριστημένοι. Περιμένω το επόμενο!»
«Πραγματικό Ακρόπολις. Είχαμε κάτι ζημιές, τις αντιμετωπίσαμε και είμαστε ευχαριστημένοι. Περιμένω το επόμενο!»
64 MOSCHOPOULOS Nikos - PANOUTSOS Theodoros
«Αισθανόμαστε χαρά και δικαίωση των κόπων του συνοδηγού, των μηχανικών και των χορηγών μας. Ευχαριστηθήκαμε. Η δεύτερη ημέρα ήταν λίγο πιο σκληρή. Η τρίτη ήταν ωραία.»
«Αισθανόμαστε χαρά και δικαίωση των κόπων του συνοδηγού, των μηχανικών και των χορηγών μας. Ευχαριστηθήκαμε. Η δεύτερη ημέρα ήταν λίγο πιο σκληρή. Η τρίτη ήταν ωραία.»
Οι δηλώσεις των ξένων οδηγών μετά τον αγώνα
Με την ολοκλήρωση της τελευταίας ειδικής διαδρομής οι ξένοι οδηγοί έκαναν τις καθιερωμένες δηλώσεις τι οποίες μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Αναμένουμε την επίσημη συνέντευξη Τύπου των νικητών.
1 LOEB Sébastien - ELENA Daniel
«Πήραμε σημαντικούς βαθμούς από αυτό το Ράλλυ. Όταν ήρθαμε εδώ είπα ότι αυτό είναι που θέλουμε, ώστε να μη μείνουμε πίσω. Πάντως, δεν είναι ωραίο να είσαι 2ος, όταν είσαι ο ταχύτερος μέσα στις ειδικές. Όποιος είναι πίσω έχει το πάνω χέρι στην τακτική. Είμαστε στην κορυφή του Πρωταθλήματος, άρα ο Ogier είχε εξαρχής το πάνω χέρι, αφού ξεκινούσε τις ειδικές ύστερα από εμάς.»
1 LOEB Sébastien - ELENA Daniel
«Πήραμε σημαντικούς βαθμούς από αυτό το Ράλλυ. Όταν ήρθαμε εδώ είπα ότι αυτό είναι που θέλουμε, ώστε να μη μείνουμε πίσω. Πάντως, δεν είναι ωραίο να είσαι 2ος, όταν είσαι ο ταχύτερος μέσα στις ειδικές. Όποιος είναι πίσω έχει το πάνω χέρι στην τακτική. Είμαστε στην κορυφή του Πρωταθλήματος, άρα ο Ogier είχε εξαρχής το πάνω χέρι, αφού ξεκινούσε τις ειδικές ύστερα από εμάς.»
3 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Δεν ήταν άσχημα. Σκληρός αγώνας, αλλά έτσι είναι πάντα εδώ. Η 3η θέση είναι σημαντική, αλλά είμαι εκνευρισμένος. Δώσαμε μεγάλη μάχη, και το αυτοκίνητο δούλεψε καλά το σαββατοκύριακο.»
«Δεν ήταν άσχημα. Σκληρός αγώνας, αλλά έτσι είναι πάντα εδώ. Η 3η θέση είναι σημαντική, αλλά είμαι εκνευρισμένος. Δώσαμε μεγάλη μάχη, και το αυτοκίνητο δούλεψε καλά το σαββατοκύριακο.»
2 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Δύο φορές αυτό το σαββατοκύριακο καθυστερήσαμε. Η τακτική είναι μέρος του αγώνα. Οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς είναι πολύ μικρές. Πρέπει να εκμεταλλεύεσαι την κάθε ευκαιρία που σου δίνεται.»
«Δύο φορές αυτό το σαββατοκύριακο καθυστερήσαμε. Η τακτική είναι μέρος του αγώνα. Οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς είναι πολύ μικρές. Πρέπει να εκμεταλλεύεσαι την κάθε ευκαιρία που σου δίνεται.»
4 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Είμαστε επιτέλους στον τερματισμό. Στο τέλος της δεύτερης τουλίπας έσπασε η πίσω αντιστρεπτική. Ο αγώνας συνολικά ήταν καλός και οι ειδικές πιο ωραίες από του 2009. Λιγότερο σκληρές, αλλά και πάλι είχαμε πολλά προβλήματα. Ήταν εκνευριστικό όλο το σαββατοκύριακο.»
«Είμαστε επιτέλους στον τερματισμό. Στο τέλος της δεύτερης τουλίπας έσπασε η πίσω αντιστρεπτική. Ο αγώνας συνολικά ήταν καλός και οι ειδικές πιο ωραίες από του 2009. Λιγότερο σκληρές, αλλά και πάλι είχαμε πολλά προβλήματα. Ήταν εκνευριστικό όλο το σαββατοκύριακο.»
11 SOLBERG Petter - PATTERSON Chris
«Είμαι χαρούμενος με την οδήγησή μου και με την απόδοσή μας συνολικά. Ήλπιζα για μία θέση στο πόντιουμ, αλλά και η 4η είναι καλύτερη από την 5η. Είμαι ευχαριστημένος. Τα πράγματα έχουν αρχίσει και πηγαίνουν καλά.»
«Είμαι χαρούμενος με την οδήγησή μου και με την απόδοσή μας συνολικά. Ήλπιζα για μία θέση στο πόντιουμ, αλλά και η 4η είναι καλύτερη από την 5η. Είμαι ευχαριστημένος. Τα πράγματα έχουν αρχίσει και πηγαίνουν καλά.»
6 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Σίγουρα δεν κάναμε αυτό που ελπίζαμε, αλλά, εντάξει, κερδίσαμε σε εμπειρία. Οι ειδικές ήταν καλές, όμως εξαιρετικά σκληρές. Την Παρασκευή κάναμε υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα χωρίς καθόλου σέρβις. Ήταν δύσκολο για τα αυτοκίνητα.»
«Σίγουρα δεν κάναμε αυτό που ελπίζαμε, αλλά, εντάξει, κερδίσαμε σε εμπειρία. Οι ειδικές ήταν καλές, όμως εξαιρετικά σκληρές. Την Παρασκευή κάναμε υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα χωρίς καθόλου σέρβις. Ήταν δύσκολο για τα αυτοκίνητα.»
5 WILSON Matthew - MARTIN Scott
«Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό. Είμαι αρκετά εκνευρισμένος με τα προβλήματα του αυτοκινήτου, αλλά συμβαίνει σε σκληρούς αγώνες σαν αυτόν. Είναι καλό που καταφέραμε και πήραμε βαθμούς. Θα θέλαμε να είχαμε μια καθαρή ημέρα χθες.»
«Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό. Είμαι αρκετά εκνευρισμένος με τα προβλήματα του αυτοκινήτου, αλλά συμβαίνει σε σκληρούς αγώνες σαν αυτόν. Είναι καλό που καταφέραμε και πήραμε βαθμούς. Θα θέλαμε να είχαμε μια καθαρή ημέρα χθες.»
8 RAIKKONEN Kimi - LINDSTROM Kaje
«Πιστεύω κάναμε καλή δουλειά. Ήταν η πρώτη μας φορά εδώ. Την πρώτη ημέρα είχαμε κλατάρισμα και πρόβλημα στο διαφορικό. Κατά τα άλλα, καλά. Μας άρεσε ο αγώνας.»
«Πιστεύω κάναμε καλή δουλειά. Ήταν η πρώτη μας φορά εδώ. Την πρώτη ημέρα είχαμε κλατάρισμα και πρόβλημα στο διαφορικό. Κατά τα άλλα, καλά. Μας άρεσε ο αγώνας.»
15 SOLBERG Henning - MINOR Ilka
«Είμαι χαρούμενος. Δεν είχαμε πολλές ζημιές σε αυτόν τον αγώνα και οδηγήσαμε με σταθερό ρυθμό. Η 5η θέση είναι αυτή που έπρεπε να βρεθούμε. Είναι καλό αποτέλεσμα.»
«Είμαι χαρούμενος. Δεν είχαμε πολλές ζημιές σε αυτόν τον αγώνα και οδηγήσαμε με σταθερό ρυθμό. Η 5η θέση είναι αυτή που έπρεπε να βρεθούμε. Είναι καλό αποτέλεσμα.»
9 KUIPERS Dennis - MICLOTTE Frederic
«Πολύ καλός αγώνας. Αισθανόμαστε ωραία για το αποτέλεσμα. Δεν το περιμέναμε. Αυτός ο αγώνας είναι τόσο σκληρός, που το να τερματίζεις σε αυτήν τη θέση είναι δύσκολο.»
«Πολύ καλός αγώνας. Αισθανόμαστε ωραία για το αποτέλεσμα. Δεν το περιμέναμε. Αυτός ο αγώνας είναι τόσο σκληρός, που το να τερματίζεις σε αυτήν τη θέση είναι δύσκολο.»
18 NOVIKOV Evgeny - GIRAUDET Denis
«Είναι πολύ καλό που μπορέσαμε να τερματίσουμε. Δυστυχώς, χάσαμε την ευκαιρία για πολύτιμη εμπειρία την πρώτη ημέρα. Είμαι πολύ απογοητευμένος με το αυτοκίνητο. Πολλά συνέβησαν. Δύο φορές είχαμε πρόβλημα με τον ιμάντα, τώρα πάλι έχουμε πρόβλημα. Όπως και να έχει, οδηγήσαμε στο όριο. Δυστυχώς ήταν μικρός ο αγώνας για εμάς.»
«Είναι πολύ καλό που μπορέσαμε να τερματίσουμε. Δυστυχώς, χάσαμε την ευκαιρία για πολύτιμη εμπειρία την πρώτη ημέρα. Είμαι πολύ απογοητευμένος με το αυτοκίνητο. Πολλά συνέβησαν. Δύο φορές είχαμε πρόβλημα με τον ιμάντα, τώρα πάλι έχουμε πρόβλημα. Όπως και να έχει, οδηγήσαμε στο όριο. Δυστυχώς ήταν μικρός ο αγώνας για εμάς.»
Η "ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ" ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΠΛΗΘΩΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΗΣ "ΚΤΚ" ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΛΕΝΙΑ- ΜΥΚΗΝΕΣ (Ε.Δ. 10), ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΑ (Ε.Δ. 13) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ. ΜΕΙΝΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ...
Βαθμολογία οδηγών
Βαθμολογία κατασκευαστών
Κατασκευαστής | ||
---|---|---|
Citroen Total | ||
Ford Abu Dhabi | ||
M-Sport Stobart Ford | ||
ICE 1 Racing | ||
Munchi`s Ford | ||
Team Abu Dhabi | ||
FERM Power Tools | ||
Monster | ||
Brazil | ||
Van Merksteijn Motorsport | ||
MINI |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου