Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

«Θέλω Εργοτέλη»


«Θέλω Εργοτέλη»Την επιθυμία του να αγωνιστεί στον Εργοτέλη, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Νίκος Κατσικοκέρης.
Με δηλώσεις του στον «Athletic Radio 104,2», ο πρώτος σκόρερ του 1ου ομίλου της Football League 2, τόνισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από τον Άρη για την απόκτησή του, αναφέρθηκε στην φετινή χρονιά με τον Πλατανιά Χανίων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι θέλει να αγωνιστεί στον Εργοτέλη.
Για το ενδιαφέρον των ΠΑΟΚ και Άρη προς το πρόσωπο του:«Απ’ότι έχω πληροφορηθεί από τον μάνατζερ μου υπάρχει ένα ενδιαφέρον. Απ’ όσο γνωρίζω οι άνθρωποι του Άρη έχουν έρθει στα Χανιά για να δουν κάποια παιχνίδια και με έχουν παρακολουθήσει μέσω dvd. Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις οι οποίες έχουν γίνει με τον μάνατζέρ μου».
Για το ενδιαφέρον του Εργοτέλη: «Ο Εργοτέλης είναι ένα πολύ αξιόλογο σωματείο με καλό προπονητή. Είχα κάποιες ζητήσεις με τους ανθρώπους του Εργοτέλη και μου δείξανε ότι ενδιαφέρονται. Μίλησα και προσωπικά με τον Νίκο Καραγεωργίου και είναι τιμή μου. Θα ήθελα να παίξω στον Εργοτέλη γιατί είναι προτεραιότητα μου η παραμονή στην Κρήτη. Μίλησα με τον προπονητή του Εργοτέλη και θεωρώ πως θα μπορέσω να έχω  περισσότερες ευκαιρίες απ’ότι στις ομάδες της Θεσσαλονίκης. Σίγουρα η ομάδα του Εργοτέλη έχει όλα τα φόντα για να αναδείξει παίκτες. Αυτές τις μέρες ελπίζω να υπάρξει κάποια εξέλιξη και να μείνω στην Κρήτη».
Για το πρωτάθλημα της Football league 2 και τον Πλατανιά: «Αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει μια πικρία γιατί χάσαμε μια ευκαιρία να ανεβούμε κατηγορία. Θεωρώ πως κάναμε μια πολύ καλή δουλειά και μας βοήθησε πολύ ο κ. Καβακάς και ο κ.Τσακαλίδη. Δώσαμε το καλύτερο μας εαυτό. Όταν ήρθε ο κ. Καβακάς ήμασταν τελευταία και φτάσαμε μέχρι και την πρώτη θέση. Δεν ήταν θέμα πίεσης το ότι χάσαμε την άνοδο. Υπήρχαν μεγάλες ομάδες στην κατηγορία, αλλά υπήρξε μια απειρία σε όλες τους τομείς. Σίγουρα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για εμένα προσωπικά το τι θα κάνει του χρόνου ο Πλατανιάς».
Για το αν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ομάδας της Super League: «Έχω μάθει από πολύ μικρός να δουλεύω. Έκανα μεγάλη προσπάθεια και θέλω να δείξω και να αποδείξω πως αξίζω να αγωνιστώ στην Α Έθνική. Αγαπάω το ποδόσφαιρο και έχω όρεξη για δουλειά και πολλές φιλοδοξίες. Οι κόποι ανταμείβονται και πιστεύω πως θα μπορώ να ανταπεξέλθω στις ανάγκες μιας ομάδας που αγωνίζεται στην Α΄Εθνική».

onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου