Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Κούγιας: Νιώθω αηδία! Τα λεφτά μου να φύγω!

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaSport FM, ο Αλέξης Κούγιαςτόνισε εμφατικά:

"Σιχαμάρα νιώθω. Πώς να νιώθω. Ο λογιστής της Παναχαϊκής είναι κατηγορούμενος για πλαστογραφία, ο αστυνομικός που με προστάτευε μία περίοδο συνομιλούσε καθημερινά με τον Τσακογιάννη και του έλεγε τι κάνω όλη τη μέρα. Ο δικηγόρος της Παναχαϊκής με έλεγε γελοίο άτομο και σήμερα μαθαίνω ότι και ο προπονητής πίσω από την πλάτη μου "έστηνε" παιχνίδια.

Νιώθεις λοιπόν αηδία και λες σας παρακαλώ μπορείτε να πάρετε τις μετοχές μου, να μου δώσετε τα χρήματά μου και να φύγω; Σκέφτομαι να φύγω. Τι άλλο να κάνεις; Παλεύω 15 χρόνια. Είναι υγεία να έχεις για εκτόνωση το ποδόσφαιρο. Το ευχαριστιόμουν στις ομάδες που είχα... Και τώρα; Όταν παραπέμπονται άνθρωποι για υποκίνηση επεισοδίων σε βάρος μου, τι να πεις...
".

Παράλληλα, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό, ο Αλέξης Κούγιας πρόσθεσε ότι ενώ επρόκειτο να φέρει ορισμένους Πορτογάλους ποδοσφαιριστές για μεταγραφή, προς το παρόν "παγώνει" όλες τις κινήσεις ενίσχυσης του ρόστερ που έχουν να κάνουν με επιλογές τουΗλία Φυντάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου